Dit weekend verscheen in De Standaard een pakkende full page advertentie van Artsen Zonder Grenzen. Eén van de drie volle pagina’s die de ngo nog te goed had na het winnen van de Solidariteitsprijs samen met De Vloer eerder dit jaar.
Deze keer vragen de bekende internationale ngo en het Antwerpse communicatiebureau aandacht voor de situatie in Syrië. Niet door een schrijnende foto te tonen, maar door ze net weg te laten. Voor een slachtoffer dat vandaag hulp nodig heeft, is het morgen bij een volgend bombardement immers vaak al te laat. Het illustreert de schrijnende situatie van een land dat al 7 jaar in oorlog is. Medische infrastructuur én personeel staan op instorten. Artsen Zonder Grenzen blijft ondanks alles hulp bieden, elke dag opnieuw. En wie hulp biedt, verdient steun. Terzijde: dat kan via rekeningnummer BE73 0000 0000 6060.
Credits
Klant: Bettina Saerens
Bureau: De Vloer
CD: Koen Van Deun en Johan Roelandt
Creatief team: Matthias De Smet, Ivo Mertens, Jan Nagels en Emily Michiels.
Designer: Tom De Vriendt en Vitaliy Kyiaiev
Accountmanager: Charlotte Vanhoutte
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]