Elk jaar opnieuw doen zo’n 13.000 wandelaars mee aan de Dodentocht. Een fysieke én mentale uitdaging, want 100 kilometer wandelen vraagt erg veel van lichaam en geest. Zeker naar het einde toe krijgen de deelnemers het zwaar, en haken een heleboel mensen zelfs af.
Daarom besliste Dierenasiel Gent, samen met De Vloer, om de wandelaars vier extra pootjes voor de laatste loodjes te geven. Wie dat wenste, kon zijn laatste kilometers uitwandelen met een enthousiaste asielhond. Die wachtte vol ongeduld op zijn wandeling vlak voor de finish en motiveerde de deelnemers om te blijven doorzetten. Dierenasiel Gent wou zo aandacht te vragen voor adoptie, en dat deden ze met succes: de actie werd opgepikt door de nationale pers, werd vlot gedeeld online en kwam meermaals aan bod op Radio 2. De kers op de taart zou nu nog de adoptie van oude rakker en lieve stafford Oscar zijn, die net zoals alle andere asielhonden een very, very good boy is.
Credits:
Creatief Directeur: Koen Van Deun
Creatie: Emily Michiels & Jan Nagels
Account Manager: Lotte Eeckhout
Client: Katie Fack
Fotograaf: Tisha Aelterman
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]