De Vloer kwispelt voor Dierenasiel Gent

Elk jaar opnieuw doen zo’n 13.000 wandelaars mee aan de Dodentocht. Een fysieke én mentale uitdaging, want 100 kilometer wandelen vraagt erg veel van lichaam en geest. Zeker naar het einde toe krijgen de deelnemers het zwaar, en haken een heleboel mensen zelfs af.
Daarom besliste Dierenasiel Gent, samen met De Vloer, om de wandelaars vier extra pootjes voor de laatste loodjes te geven. Wie dat wenste, kon zijn laatste kilometers uitwandelen met een enthousiaste asielhond. Die wachtte vol ongeduld op zijn wandeling vlak voor de finish en motiveerde de deelnemers om te blijven doorzetten. Dierenasiel Gent wou zo aandacht te vragen voor adoptie, en dat deden ze met succes: de actie werd opgepikt door de nationale pers, werd vlot gedeeld online en kwam meermaals aan bod op Radio 2. De kers op de taart zou nu nog de adoptie van oude rakker en lieve stafford Oscar zijn, die net zoals alle andere asielhonden een very, very good boy is.
Credits:
Creatief Directeur: Koen Van Deun
Creatie: Emily Michiels & Jan Nagels
Account Manager: Lotte Eeckhout
Client: Katie Fack
Fotograaf: Tisha Aelterman
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]