De Vloer steelt de show voor Eén

Na een lange pauze van acht jaar brengt Eén het populaire programma Steracteur sterartiest weer tot leven. En dat mag iedereen geweten hebben, zo bewijst de grote lanceringscampagne die Eén samen met De Vloer op poten heeft gezet.
Voor de campagne haalt De Vloer de tien Steracteurs uit hun comfortzone. Op het voorprogramma staan zo een reeks radiospots waarin de acteurs elkaar schalks proberen aftroeven met hun acteertalent. Twee opvallende televisiespots zijn de headliner. Bab Buelens, Hilde De Baerdemaeker en Sieg De Doncker tonen letterlijk dat ze zich comfortabeler voelen in de meest ongemakkelijke en gevaarlijke situaties dan op een podium. Een printluik waar de nieuwe kandidaten centraal staan geldt ten slotte als bisnummer.
Credits:
Creatief Directeurs: Johan Roelandt & Koen Van Deun
Creatie: Emily Michiels & Jan Nagels
Account Management: Carole Michels, Lotte Eeckhout
Client: Olivier Goris, Bob Madou, Dorien Claes, Rebecca Van de Voorde
Productie: Wenneker.be
Regisseur: Peter Neyt
Fotograaf: Koen Demuynck
Radioproductie: VRT radiospotcel: Patrick Cobbaert, Joris Van Damme
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]