Na een lange pauze van acht jaar brengt Eén het populaire programma Steracteur sterartiest weer tot leven. En dat mag iedereen geweten hebben, zo bewijst de grote lanceringscampagne die Eén samen met De Vloer op poten heeft gezet.
Voor de campagne haalt De Vloer de tien Steracteurs uit hun comfortzone. Op het voorprogramma staan zo een reeks radiospots waarin de acteurs elkaar schalks proberen aftroeven met hun acteertalent. Twee opvallende televisiespots zijn de headliner. Bab Buelens, Hilde De Baerdemaeker en Sieg De Doncker tonen letterlijk dat ze zich comfortabeler voelen in de meest ongemakkelijke en gevaarlijke situaties dan op een podium. Een printluik waar de nieuwe kandidaten centraal staan geldt ten slotte als bisnummer.
Credits:
Creatief Directeurs: Johan Roelandt & Koen Van Deun
Creatie: Emily Michiels & Jan Nagels
Account Management: Carole Michels, Lotte Eeckhout
Client: Olivier Goris, Bob Madou, Dorien Claes, Rebecca Van de Voorde
Productie: Wenneker.be
Regisseur: Peter Neyt
Fotograaf: Koen Demuynck
Radioproductie: VRT radiospotcel: Patrick Cobbaert, Joris Van Damme
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]