Na een competitie kiest Desperados, een van de brands onder Alken-Maes, voor De Vloer. Het bureau zal de creatieve lead op Desperados nemen voor de Belgische markt. Hieronder valt het uitdenken van lokale activatie-campagnes, het vertalen van internationale campagnes naar de Belgische consument en de opmaak en implementatie van de digitale communicatie strategie.
Jan Bosselaers (marketingdirecteur Alken-Maes): “Met De Vloer kozen we voor een jong en dynamisch bureau dat anders denkt, dat de regels durft challengen. Dat is de spirit die ook in Desperados zit. We zijn er dan ook van overtuigd dat De Vloer het juiste bureau is voor de meest iconische party-drink.”
De samenwerking gaat meteen in. De eerste campagnes worden verwacht in 2017.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]