De Vloer stunt opnieuw voor Hey!

Crea / News

Telecomoperator Hey! schiet weer raak met een nieuwe stunt. Vanaf nu bieden ze ook onbeperkt vast internet aan voor maar €39 per maand. Nieuwe klanten surfen de eerste drie maanden aan slechts €29 per maand en daarnaast is de installatie volledig gratis. Een knalprijs, aldus het bedrijf zelf. De Vloer vertaalde die boodschap meteen naar het nieuwe merkplatform met de hulp van de Hey!-stuntman (die ook al in een eerdere campagne voorkwam). Zo lanceren ze ook het vast internet van Hey! op een spectaculaire manier, klinkt het.

In de 15” TVC zien we de stuntman thuis in z’n stuntkanon zitten, surfend op z’n laptop. Daarnaast omvat de campagne ook online video, sociale media, OOH, DOOH, en cinema ads. Volgens De Vloer zelf is het alvast een mooie doortrekking van de vorige stuntcampagne voor Hey!

Credits:

Client: hey!

Client contact: Miguel Aguza, Tim Thomaes

Agency: De Vloer

Account Team: Tom Eilers en Lien Dons

Creative Director: Johan Roelandt

Art Director: Henri Verhaegen

Copywriter: Robin Van de Ryck

Design: Tom De Vriendt en Tuan Phan

Director: Wim Geudens

DOP: Piet Deyeart

PRODUCTION COMPANY: MAKE

Executive Producer: Mieke Vandewalle

Producer: Cindy De Mooter

POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE

Post-producer: Greet Van Thillo

Offline: Hans Desmet

Online: Hans Desmet

Grading: Hans Desmet

Sound: Nicolas Van Ruysevelt