Begin februari publiceerde Deloitte zijn wereldwijde voorspellingen voor de technologiesector. De 11e editie van de Technology, Media & Telecommunications Predictions stelt de belangrijkste tendensen voor in de sector op wereldniveau die invloed zullen hebben op beslissingen van bedrijven, maar ook op het gedrag van de consument.
De TMT-voorspellingen voor 2012 zijn gebaseerd op enquêtes, diepgaande onderzoeken en getuigenissen van klanten en vroegere leden van Deloitte: sectoranalysten, bedrijfsleiders en de meer dan 6 000 Deloitte-professionals in de TMT-sector. Onder de resultaten van de studie valt vooral het gebruik van tablets op. In 2012 zullen ze de markt van ‘producten die meerdere malen gekocht worden’ ongezien snel veroveren. Zo zullen de Fransen tablets blijven kopen in 2012, ook al bezitten ze er reeds een.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]