Begin februari publiceerde Deloitte zijn wereldwijde voorspellingen voor de technologiesector. De 11e editie van de Technology, Media & Telecommunications Predictions stelt de belangrijkste tendensen voor in de sector op wereldniveau die invloed zullen hebben op beslissingen van bedrijven, maar ook op het gedrag van de consument.
De TMT-voorspellingen voor 2012 zijn gebaseerd op enquêtes, diepgaande onderzoeken en getuigenissen van klanten en vroegere leden van Deloitte: sectoranalysten, bedrijfsleiders en de meer dan 6 000 Deloitte-professionals in de TMT-sector. Onder de resultaten van de studie valt vooral het gebruik van tablets op. In 2012 zullen ze de markt van ‘producten die meerdere malen gekocht worden’ ongezien snel veroveren. Zo zullen de Fransen tablets blijven kopen in 2012, ook al bezitten ze er reeds een.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]