DeBottomLine werkte een nieuwe waardepropositie uit voor Energie.be, die het agency vervolgens heeft doorgetrokken naar een awarenesscampagne.
Het team van DeBottomLine ging op zoek naar manieren om de hoofdboodschappen van de vernieuwde value proposition over te brengen op het grotere publiek. Dat leverde visueel sterke en originele advertenties op rond het thema ‘je hoeft nooit meer van energieleverancier te switchen’, die strategisch in de customer journey geplaatst werden. De doelgroep krijgt ze te zien op tv, DOOH, web en sociale media.
Verantwoordelijk team:
Strategie: Steven Van Dingenen & Lisa Oversteyns
Opvolging: Lisa De Caerlé
Creatie: Marijn Vonk
Klant: Bart Feyen, Tom Van Den Bosch en Louise Bosmans
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]