DeBottomLine verwelkomt creative daughter Sanne D’Hertefelt

Veerle Dauwe en Steven Van Dingenen, founding mother and father van deBottomLine, verwelkomen een nieuwe creative daughter: Sanne D’Hertefelt.
Na haar studies dook D’Hertefelt meteen de creatieve sector in als grafisch ontwerper en bouwde zo haar portfolio op bij AED group, T-Press, Media-Architect en Elle and Rapha. Ze voelt zich helemaal thuis in een creatieve omgeving, vertelt ze enthousiast: “Ik straal wanneer ik mijn eigen ontwerpen tegenkom in een magazine, op een billboard of op sociale media. Klanten blij maken door hun reclame op een mooie manier in beeld te brengen, daar krijg ik het warm van. Doe daar nog een portie vers gedrukt drukwerk bij – ik hou echt van die geur – en meer heb ik niet nodig.”
Interessante klanten, een groeiend bedrijf en een team van zotte, gepassioneerde collega’s: dat was wat haar overtuigde om te solliciteren bij deBottomLine.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]