Defender daagt jungle en straat uit

JLR presenteert zijn nieuwe Defender Plug-in Hybrid in een stevige out-of-home campagne voor moderne avonturiers. Met een 3D-beeld van het oerwoud, laten ze op de More O’Ferrall-reclameborden zien dat deze auto zich thuis voelt op elk terrein. Van in de stad tot diep in de jungle. Twee grootformaat borden in Brussel (Generaal Jacqueslaan) en Antwerpen (Binnensingel) werden aangekleed met tropische planten om het jungle-effect te accentueren en alle voorbijgangers een unieke meeslepende ervaring te bieden. Deze creatieve aanvulling in combinatie met de premium impact van het grote formaat zorgt voor een opvallend effect dat heel wat aandacht weet te trekken. "Voor de nieuwe Defender is niets onmogelijk. Terwijl hij alle looks en het karakter van zijn voorganger behoudt, is hij onmiskenbaar geknipt voor de moderne avonturier, zelfs in plug-in hybride vorm. Met deze opvallende 3D-visual wilden we laten zien dat de Defender zich op alle terreinen thuis voelt, zowel in de jungle als in de stad," zegt Amaury Nobels, Benelux brand manager bij JLR.
Naast de zichtbaarheid op groot formaat is de campagne ook digitaal te zien op Billboard Live Street schermen (groot digitaal formaat op straat) en Billboard Live Station (groot digitaal formaat in Belgische treinstations). De campagne is zichtbaar tot 14 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen JLR, OMD, Outsight, Accenture Song, Urban Media en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]