Defensie en Boondoggle houden het veilig

Onveiligheid in het buitenland is toch niet ons probleem? Het is deze stelling die het Ministerie van Defensie in vraag stelt in een campagne. Het werkt hiervoor sinds mei samen met Boondoggle.
De briefing van Defensie voor Boondoggle is heel duidelijk; een bewustwordingscampagne over deze missies om aan de (jonge) Belgen te tonen dat de wereldwijde problematiek rond terrorisme en extremisme om de hoek loert, maar dat we ook mee aan de oplossing kunnen werken. Deze campagne toont opnieuw aan dat een van de belangrijkste drijfveren van Defensie de veiligheid van de Belgische burger is, ook al komt het gevaar uit een ongekende hoek. ‘Onze missie. Uw toekomst.’ is de tagline die Boondoggle hiervoor bedacht en ze sluit hier perfect bij aan. De bewustwordingscampagne zal nadien ook een rekruteringsluik inhouden, gebaseerd op hetzelfde platform.
https://www.youtube.com/watch?v=E2_ud5Im3ck
Credits
CLIENT: Defensie – La Défense
COS Pha LtKol J. Debrabandere Cdt B. Bertolo
M. O. Souris
AGENCY: BOONDOGGLE
Business director: Nico Croes
Account Manager: Lise Detobel
Creative Director: Leon Jacobs
Creative Team: Jonas Marysse, Marine Quéré
PRODUCTION: Golden Sturgeon
Director: Maxim Stollenwerk
DOP: Maxime Desmet
Producer: Leila Fisher
Production manager: Laure Balcaen

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


