Delhaize en TBWA laten je eten als een kampioen

Crea / News

Met de Olympische Spelen erbij is dit een uitzonderlijke sportzomer. Na alle supporters te hebben bevoorraad tijdens het EK en de Tour, wil Delhaize nu iedereen een zetje geven om zelf te gaan bewegen. En welk voorbeeld inspireert meer dan dat van de ongezien grote delegatie Olympiërs die ons land in Tokio gaat vertegenwoordigen op het allerhoogste niveau?

Dat gezonde, evenwichtige voeding een essentiële basis vormt voor topprestaties is natuurlijk geen geheim. Elke kampioenenprestatie begint dus in de keuken. Om je even fit te voelen als een kampioen, begin je best te eten als een kampioen. Dat zijn gelukkig geen ingewikkelde gerechten met hoogtechnologische supplementen, maar eenvoudige, makkelijke recepten om vol energie ertegenaan te gaan. Op tv, radio en online laten wereldtoppers als Hanne Claes (400m horden, 4x400m), Jaouad Achab (Taekwondo), paralympiër Joachim Gérard (tennis) en Kevin Borlée (400m en 4x400m) graag in hun potten kijken. Ze geven gezonde en lekkere tips voor lichte en makkelijk klaar te maken gerechten.

En ook op spectaculaire OOH’s zetten ze letterlijk hun beste beentje voor om iedereen mee te krijgen. Want als je kookt en eet als een kampioen, voel je jezelf als een kampioen en krijg je ook zin om te gaan bewegen als een kampioen. Zo wil Delhaize deze sportzomer met de hulp van TBWA alle Belgen wat coachen en het hen makkelijker maken om gezonder te leven en goed bezig te blijven.

CREDITS

AGENCY : TBWA\Belgium

CLIENT: Delhaize

Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boone, Sara Holbrecht, Bénédicte Leytens,
Charlotte Van Der Perre, Annelore Van Hove

CAMPAIGN TITLE: Eet als een kampioen – Mangez comme un champion

CREATIVE DIRECTOR: Frank Marinus

CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Chiara De Decker, Stefan Dias, Julien Riviezzo, Alex Ameye, Sandrine Rozenberg, Florence Francois

DIGITAL CREATIVE TEAM: Inge Bracke, Alexandra Crismer, Anujin Magnaijargal

COPYWRITING: Nadine Claes, Sarah Pierrequin

ACCOUNT TEAM: Geert Potargent, Marieke Michils, Laure Ghekiere, Charlotte Dejonghe, Stijn De Corte

STRATEGY : Bert Denis, Kristof Janssens, Veerle Verlinden 

INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Jolien Van Heyste, Katrien Rousseau

TRAFFIC: Elien Cardon, Christine Lips

DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin

RETOUCHES: Marianne Gualtieri, Karol Cepowicz, Eclipse creative retouching

DTP: Marianne Gualtieri, Karol Cepowicz

DIGITAL PRODUCTION: MAKE

PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie, Ken Kools

ONLINE PRODUCTION: Annelies Eskens

PRODUCER: Elly Laureys, Sarah Theys

PHOTOGRAPHY: Jef Boes, Studio Wauters

AGENCY PRODUCER:

Lore Desmet

PRODUCTION:

Producer: Ben Wevers

Director: Jan Boon

POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE

Post-producer: Leslie Verbist, Shana Duprez

Offline & Online: Helena Overlaet-Michiels

Sound: Gregory Caron

SOCIALS PRODUCTION COMPANY: MAKE 

Producer: Leslie Verbist, Shana Duprez

Online: Bert Bocanete, Nabil el Hajjouti

RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE

Producer: Raf Cyran

Sound: Nicolas Van Ruysevelt, Gwenn Nicolay

MEDIA AGENCY: MindShare

MEDIA PLANNERS: Wouter Proot, Laura Monteleone, Angelique Pistidda, Stéphanie Van Geit, Gilles Nevens