Met de Olympische Spelen erbij is dit een uitzonderlijke sportzomer. Na alle supporters te hebben bevoorraad tijdens het EK en de Tour, wil Delhaize nu iedereen een zetje geven om zelf te gaan bewegen. En welk voorbeeld inspireert meer dan dat van de ongezien grote delegatie Olympiërs die ons land in Tokio gaat vertegenwoordigen op het allerhoogste niveau?
Dat gezonde, evenwichtige voeding een essentiële basis vormt voor topprestaties is natuurlijk geen geheim. Elke kampioenenprestatie begint dus in de keuken. Om je even fit te voelen als een kampioen, begin je best te eten als een kampioen. Dat zijn gelukkig geen ingewikkelde gerechten met hoogtechnologische supplementen, maar eenvoudige, makkelijke recepten om vol energie ertegenaan te gaan. Op tv, radio en online laten wereldtoppers als Hanne Claes (400m horden, 4x400m), Jaouad Achab (Taekwondo), paralympiër Joachim Gérard (tennis) en Kevin Borlée (400m en 4x400m) graag in hun potten kijken. Ze geven gezonde en lekkere tips voor lichte en makkelijk klaar te maken gerechten.
En ook op spectaculaire OOH’s zetten ze letterlijk hun beste beentje voor om iedereen mee te krijgen. Want als je kookt en eet als een kampioen, voel je jezelf als een kampioen en krijg je ook zin om te gaan bewegen als een kampioen. Zo wil Delhaize deze sportzomer met de hulp van TBWA alle Belgen wat coachen en het hen makkelijker maken om gezonder te leven en goed bezig te blijven.
CREDITS
AGENCY : TBWA\Belgium
CLIENT: Delhaize
Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boone, Sara Holbrecht, Bénédicte Leytens,
Charlotte Van Der Perre, Annelore Van Hove
CAMPAIGN TITLE: Eet als een kampioen – Mangez comme un champion
CREATIVE DIRECTOR: Frank Marinus
CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Chiara De Decker, Stefan Dias, Julien Riviezzo, Alex Ameye, Sandrine Rozenberg, Florence Francois
DIGITAL CREATIVE TEAM: Inge Bracke, Alexandra Crismer, Anujin Magnaijargal
COPYWRITING: Nadine Claes, Sarah Pierrequin
ACCOUNT TEAM: Geert Potargent, Marieke Michils, Laure Ghekiere, Charlotte Dejonghe, Stijn De Corte
STRATEGY : Bert Denis, Kristof Janssens, Veerle Verlinden
INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Jolien Van Heyste, Katrien Rousseau
TRAFFIC: Elien Cardon, Christine Lips
DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin
RETOUCHES: Marianne Gualtieri, Karol Cepowicz, Eclipse creative retouching
DTP: Marianne Gualtieri, Karol Cepowicz
DIGITAL PRODUCTION: MAKE
PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie, Ken Kools
ONLINE PRODUCTION: Annelies Eskens
PRODUCER: Elly Laureys, Sarah Theys
PHOTOGRAPHY: Jef Boes, Studio Wauters
AGENCY PRODUCER:
Lore Desmet
PRODUCTION:
Producer: Ben Wevers
Director: Jan Boon
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Leslie Verbist, Shana Duprez
Offline & Online: Helena Overlaet-Michiels
Sound: Gregory Caron
SOCIALS PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Leslie Verbist, Shana Duprez
Online: Bert Bocanete, Nabil el Hajjouti
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Raf Cyran
Sound: Nicolas Van Ruysevelt, Gwenn Nicolay
MEDIA AGENCY: MindShare
MEDIA PLANNERS: Wouter Proot, Laura Monteleone, Angelique Pistidda, Stéphanie Van Geit, Gilles Nevens
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]