In dit (alweer) moeilijke jaar keren we met Kerst en Nieuw weer terug naar de essentie: een fijne tijd met elkaar doorbrengen rond de tafel... met lekker eten natuurlijk. In een bijzonder muzikale eindejaarscampagne nodigt Delhaize ons uit om al die overbodige kerstcadeaus te vergeten en elkaar te verwennen met betaalbaar lekkers.
En dat mooi, betaalbaar lekkers komt uiteraard van bij Delhaize. Daarom focust de televisiespot helemaal op lekkere én lekker betaalbare producten die van de winkel in diverse keukens terecht komen, om tenslotte op verschillende tafels te belanden en blije gezichten rond de tafel te toveren.
Ondertussen horen we een kerstkoortje op de tonen van de Petula Clark-classic ‘Downtown’ zingen hoe je dit jaar geen tijd en geld in last-minute flutcadeaus zoals geurkaarsen of mokken met ‘lollige’ spreuken hoeft te steken. In koor zingen ze dat je je gasten beter trakteert op het mooiste cadeau: een onvergetelijk feestdiner. Want dàt is wat een feest geslaagd maakt.
Ook in de productspots horen we telkens aangepaste songteksten die de lof van de aangeboden producten bezingen. In print zien we de diverse heerlijkheden verpakt met een rode strik. Online pikt men in op foute cadeaus en antwoordt men met een aangepast koortje. Want alle inflatie ten spijt gaan we onszelf dit jaar toch verwennen met de mooiste cadeaus. Maar die komen wel op tafel!
Credits
AGENCY: TBWA\Belgium
CLIENT: Delhaize
Aude Mayence, Isabel Broes, Nadine Kienen, Maude Vande Velde, Jo Boone, Caroline Meas, Zara Versaen, Benedicte Leytens, Annelore Van Hove
CAMPAIGN TITLE: Les plus beaux cadeaux se font à table // De mooiste cadeaus komen op tafel
CREATIVE DIRECTOR: Frank Marinus, Jeroen Bostoen
BRAND CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Chiara De Decker, Stefan Dias, Alex Ameye, Yannick Pringels, Ymke Smets, Sandrine Rozenberg,Florence Francois, Julien Riviezzo
DIGITAL CREATIVE TEAM: Inge Bracke, Robin De Wachter
COPYWRITING: Ellen Stoffels, Yannick Pringels, Veerle Blyckers, Sarah Pierrequin
ACCOUNT TEAM: Marieke Michils, Elien Limpens, Vanessa Sponar, Nathalie Thollebeek, Ester Vanderhasselt, Naomi Goossens
STRATEGY: Bert Denis, Kristof Janssens, Laura De Deurwaerder, Jolien Van Heyste
INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Jolien Van Heyste, Delphine Messiaen
TRAFFIC: Elien Cardon, Christine Lips
DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin
RETOUCHES: Marianne Gualtieri
DTP: Marianne Gualtieri, Axel Nedee
DIGITAL PRODUCTION: MAKE
PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie, Ken Kools, Laura Paulus
DIGITAL PRODUCTION: MAKE
Projectmanagement Team: Stijn Punie, Laura Paulus
Online production: Wim Van Loon, Wannes Vermeulen, Yannick Van der Goten
Display ads: Tim Kaelen, Benjamin Eelbode, Annelies Eskens
eCRM: Benjamin Van Maldergem, Beatrice Bouuaert
PHOTOGRAPHY: Studio Wauters
HEAD OF AV PRODUCTION MAKE: Mieke Vandewalle
AGENCY PRODUCER: Lore Desmet
PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Shana Duprez
Regisseur: Dirk Domen
DOP: Piet Deyaert
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Greet Van Thillo
Offline: Bram Dutry
Online: Xavier Pouleur - Elke D'Haese - Lander Munster - Liesbeth Smets
Grading: Kene Illeghems
Confo: Lisa Vermeulen
Sound: Mathieu Grillo - Jan Pollet
Music Arrangement: Fritz Sundermann
SOCIALS PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Greet Van Thillo
Online: Xavier Pouleur – Elke D'Haese - Lander Munster - Liesbeth Smets
Sound: Mathieu Grillo - Jan Pollet
PHOTO PRODUCTION: MAKE
Food fotograaf: Studio Wauters
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Raf Cyran
Sound: Jan Pollet
MEDIA AGENCY: MindShare
MEDIA PLANNERS: Claudia Pacitti, Laura Monteleone, Stéphanie Van Geit, Simon Vagenhende, Wouter Proot
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]