Delhaize biedt voortaan ook de koffie van het Belgische merk Másalto aan in haar winkels. Deze lancering kadert in de strategie om te beantwoorden aan de groeiende vraag naar nieuwe, speciale en lokale producten.
Másalto is een Belgisch merk van gastronomische koffie met traceerbaar terroir en met een uitgebreid smaakpallet. De naam is afkomstig van het Spaanse ‘Mas alto’, ‘hoger’, als verwijzing naar de Arabica-koffiebonen die op zeer grote hoogte worden geplukt. Het merk is gespecialiseerd in het branden van koffiebonen voor espresso. Deze koffie neemt de consument mee op een reis door de verschillende aroma’s die in deze koffie vervat zitten. De consument kan kiezen voor koffiebonen of gemalen bonen. Vervolgens zal Delhaize de biologisch afbreekbare capsules van het merk introduceren.
Bovendien staat het merk voor eerlijke handel, het heeft een certificaat van het Rain Forest Alliance en ze werken samen met de EFICO Foundation, een Belgisch initiatief dat onder toezicht staat van de Koning Boudewijnstichting en dat streeft naar betere leefomstandigheden voor kleine koffieboeren. Het bedrijf heeft sterke sociale waarden en steunt kleine boeren en plaatselijke producenten door hen een eerlijke prijs te betalen. Bovendien zijn de koffieverpakkingen milieuvriendelijk omdat ze recycleerbaar of zelfs composteerbaar zijn.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]