Sinds 1 september is Denis Rochat de nieuwe 'watch leader' bij Nielsen België en Nederland. Hij volgt in die functie Michele Strazzera op, die het bedrijf heeft verlaten.
Denis Rochat werkt al meer dan 20 jaar voor Nielsen en was tot voor kort digital enablement leader. Pedro Lima, managing director van Nielsen Benelux, ziet het aantreden van Rochat als een kans om de relaties met de mediasector in België en Nederland - twee belangrijke markten voor Nielsen - nog te versterken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]