Derde winnende duo Frame the Future herinnert ons eraan dierbaren te vertellen hoeveel we van ze houden

Rik Van Dosselaer en Otis Weewouters zijn het derde winnende duo van “Frame the Future”, de wedstrijd georganiseerd door YoungDogs in samenwerking met ACC en JCDecaux. Die creatieve wedstrijd daagt jongeren uit om in slechts zes seconden een krachtige boodschap van algemeen belang over te brengen.
De twee jonge creatievelingen van het bureau King Louie herinneren ons aan een essentieel element: onze dierbaren vertellen hoeveel we van ze houden is belangrijker dan al onze dagelijkse verplichtingen. Een eenvoudig gebaar zoals je oma bellen kan een enorme impact hebben. De campagne is te zien van 11 tot 17 juni 2024.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]