Derde winnende duo Frame the Future herinnert ons eraan dierbaren te vertellen hoeveel we van ze houden

Rik Van Dosselaer en Otis Weewouters zijn het derde winnende duo van “Frame the Future”, de wedstrijd georganiseerd door YoungDogs in samenwerking met ACC en JCDecaux. Die creatieve wedstrijd daagt jongeren uit om in slechts zes seconden een krachtige boodschap van algemeen belang over te brengen.
De twee jonge creatievelingen van het bureau King Louie herinneren ons aan een essentieel element: onze dierbaren vertellen hoeveel we van ze houden is belangrijker dan al onze dagelijkse verplichtingen. Een eenvoudig gebaar zoals je oma bellen kan een enorme impact hebben. De campagne is te zien van 11 tot 17 juni 2024.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]