Derde winnende duo Frame the Future herinnert ons eraan dierbaren te vertellen hoeveel we van ze houden

Rik Van Dosselaer en Otis Weewouters zijn het derde winnende duo van “Frame the Future”, de wedstrijd georganiseerd door YoungDogs in samenwerking met ACC en JCDecaux. Die creatieve wedstrijd daagt jongeren uit om in slechts zes seconden een krachtige boodschap van algemeen belang over te brengen.
De twee jonge creatievelingen van het bureau King Louie herinneren ons aan een essentieel element: onze dierbaren vertellen hoeveel we van ze houden is belangrijker dan al onze dagelijkse verplichtingen. Een eenvoudig gebaar zoals je oma bellen kan een enorme impact hebben. De campagne is te zien van 11 tot 17 juni 2024.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





