Deutsche Bank gaat lopen met Twitter-primeur

Op 12 april van dit jaar lanceerde Deutsche Bank haar nieuwe imagocampagne “Waar anderen cijfers zien, zien wij leven”. Daar doen Deutsche Bank samen met Ogilvy&Social.Lab nog een schepje bovenop. 2 mei staat voortaan geboekstaafd als de dag waarop Deutsche Bank Twitter First View als eerste in België heeft gebruikt. Twitter First View is een premiumformaat waardoor je videotweet exclusief zichtbaar is in de bovenste advertentieruimte in je feed gedurende 24 uur.
Met dit initatief gaat de nieuwe social mediacampagne van Deutsche Bank van start om zo de al gelanceerde imagocampgane te ondersteunen en is volledig in lijn met het DNA van Deutsche Bank: “always challenging status quo”. Kortom, de primeur in de Belgische twitterwereld gaat naar … Deutsche Bank.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]