Niet enkel de stemmen, maar ook de sauzen van Devos & Lemmens zijn al jarenlang bijzonder populair bij de Belgen. Maar de laatste tijd doen meer en meer imitatiemerken een poging om even goed te doen. Proberen, want de smaak van een écht streepje D&L Mayonaise of een écht toefke D&L Andalouse is niet te overtreffen.
Om dat duidelijk te maken bij het grote publiek lanceerde LDV United een smakelijke campagne. Met een campagnelijn die nog sappiger klinkt, wanneer ie uitgesproken wordt door de enige échte Lemmens: “Den échte voor al je gerechten? Dat is ‘m!”
In een reeks radiospots, social video’s en digital OOH worden de échte Devos & Lemmens sauzen vergeleken met de minder geslaagde imitaties. En dat natuurlijk in de typische Devos & Lemmens stijl, zonder ook maar één merk bij naam te noemen. Simpelweg door de sauzen lichtjes van naam te veranderen in Bwa-yonaise, Bekan-dalouse, Samouraï-ai-ai of Smurry.
Voor één keer werd ook hun herkenbare uitroep ‘Dat is ‘m!’ aangepast. Want ook al lijkt het op het origineel, een streepje Bwa-yonaise, dat is ‘m niet!
Credits:
Client: Devos & Lemmens
Client Contact: Pauline Helsen, Joeri Van den Eeckhout
CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Creation: Steffy Bertels, Lynn Laenen, Isah Waes, Paul Servaes
Account Team: Yaël De Wit, Tim Janssens
Strategy: Dennis Vandewalle, Lorien Verachtert
Design: Stijn Voeten
Motion Design: Stijn Voeten
Radio Production Agency: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]