DexVille en De Zigeuner dromen van reizen

Voor De Zigeuner Autocars en Reizen betekent reizen meer dan een comfortabele stoel, een goed opgeleide chauffeur en een moderne autocar. Omdat ze in hun regio vooral gekend zijn voor de verhuur van bussen willen ze hun reizen extra onder de aandacht brengen.
Daarom werkte DexVille een branding strategie uit. Het resultaat is een nieuwe baseline ‘Dromen van reizen’. Waarom je bij De Zigeuner echt kan dromen van reizen, werd in drie campagnevideo’s duidelijk gemaakt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]