Abel Falisse vroeg aan Dexville om een awarenesscampagne uit te werken voor Lacanche. Abel Falisse is een exclusieve verdeler van Lacanche hoogwaardige keukentoestellen. Het bureau startte met een persona-onderzoek om te achterhalen wie nu de doelgroep is van Lacanche. Uit dit onderzoek zijn drie segmenten naar boven gekomen. Op basis van elk segment werd een video gemaakt. Die drie video’s worden nu gebruikt voor de awarenesscampagne.
De kick-off van de campagne valt niet toevallig samen met de start van Batibouw, de grootste Belgische beurs voor Bouw, Renovatie en Inrichting voor professionele en particuliere bezoekers. Voor de geïnteresseerden: breng een bezoek aan Lacanche in paleis 11, stand 111.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]