Integra, een toonaangevend private equity fonds gevestigd in België, lanceert een nieuwe website. Die biedt investeerders een geïntegreerd platform voor private equity investeringen met een focus op optimale diversificatie en toegang tot een selectie van top-tier private equity fondsen en co-investeringen over de hele wereld.
Het project werd toevertrouwd aan Kristien Cornette van Mood+Mind, die instond voor de rebranding van het bedrijf, en aan Paul Popelier van Oktober Design, die voor een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke online ervaring zorgde.
Het UX-design en de productie van de website werden verzorgd door Dickytall, het Antwerpse bureau gespecialiseerd in digitale oplossingen. Dickytall staat bekend om zijn toewijding aan het leveren van hoogwaardige en innovatieve digitale producten.
Met de lancering van de nieuwe website integra.fund streeft Integra ernaar om haar investeerders een naadloze en informatieve online ervaring te bieden waarbij transparantie en gebruiksgemak voorop staan.
--
Lees ook:
{INTERVIEW} DICKYTALL & SONS: DIGITALE BOUWVAKKERS IN BRITSE INDUSTRIËLE STIJL
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]