Na het hoofdstuk Dentsu Aegis te hebben afgesloten, verandert Didier Ackermans van koers. Eind deze week wordt hij Marketing- en Commercieel directeur bij Pairi Daiza. « Het gaat om een nieuwe functie die de ontwikkeling van de activiteiten van Pairi Daiza wil voortzetten. In 2019 zal het park nog eens met 15 hectare uitbreiden en zal ons hotel openen, met een capaciteit van 500 kamers, » verheugt Didier Ackermans zich alvast. En het moet gezegd: het ontbrak Eric Domb, de baas en oprichter van het park, alvast niet aan ambitie voor zijn zaak, die volgend jaar 25 jaar zal bestaan.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]