Na tien jaar in de groep Dentsu Aegis te hebben gewerkt, slaat Didier Ackermans een pagina om. In onderling overleg met de directie neemt hij volgende week afscheid van het mediabureau. Het afgelopen anderhalf jaar was Didier Ackermans directeur Innovation & Strategy. Daarvoor leidde hij de afdelingen Marketing & Digital. Hij zette de eerste stappen in het groep aan het hoofd van Isobar, na een mooie carrière langs bureaus als Ogilvy, Wanabe… Daarnaast is hij voorzitter van IHECS Alumni, het netwerk van afgestudeerde aan het IHECS.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]