Didier Chevalier wordt head of innovation bij Auxipress en wordt zo verantwoordelijk voor de strategische optimalisering en vernieuwing van al alle diensten en producten. Gedurende zijn 9-jarige loopbaan als chief strategy officer en sales & marketing officer bij L’Argus de la Presse (Parijs) heeft Didier Chevalier een pak ervaring opgedaan op het vlak van media intelligence en business development, met daarbij een bijzondere focus op het herdefiniëren van sales-, web-, marketing- en knowledge management-strategieën. Voor zijn carrière bij L’Argus de la Presse was Didier Chevalier 17 jaar lang aan de slag bij uitgeverij Wolters Kluwer, wereldspeler in het uitgeven van professionele informatie. Tijdens deze periode bekleedde Didier achtereenvolgens de functies van adjunct-financieel directeur, verantwoordelijk voor de afdeling ‘Fusies – Strategische Overnames Frankrijk’, en directeur van de afdeling ‘Software voor het beheer van juridische informatie’.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]