Digitale tijden vereisen nieuwe ecosystemen

Vier bekende namen in de marketing- en consultingwereld slaan de handen in elkaar en richten Callebaut Collective op. Callebaut Collective lanceert naar eigen zeggen een nieuw ecosysteem voor marketing in digitale tijden. Stategisch inzicht, creativiteit én de vaardigheden om zich permanent aan te passen aan de steeds wisselende markt- en technologische omstandigheden, dat is zowat de insteek van de initiatiefnemers. En die initiatiefnemers, dat zijn Karel Demeester, managing partner & omnichannel strategist, prof. dr. Sarah Steenhaut, managing partner & consumer-centric stragegist, Jan Callebaut, seasoned entrepreneur & thought leader in branding & communication en Bram Swaerts, communication advisor.
Het netwerk van freelancemedewerkers bestaat uit bijvoorbeeld Peter Decuypere (eventspecialist) en Leo De Bock (media relations specialist).

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



