Digitale tijden vereisen nieuwe ecosystemen

Vier bekende namen in de marketing- en consultingwereld slaan de handen in elkaar en richten Callebaut Collective op. Callebaut Collective lanceert naar eigen zeggen een nieuw ecosysteem voor marketing in digitale tijden. Stategisch inzicht, creativiteit én de vaardigheden om zich permanent aan te passen aan de steeds wisselende markt- en technologische omstandigheden, dat is zowat de insteek van de initiatiefnemers. En die initiatiefnemers, dat zijn Karel Demeester, managing partner & omnichannel strategist, prof. dr. Sarah Steenhaut, managing partner & consumer-centric stragegist, Jan Callebaut, seasoned entrepreneur & thought leader in branding & communication en Bram Swaerts, communication advisor.
Het netwerk van freelancemedewerkers bestaat uit bijvoorbeeld Peter Decuypere (eventspecialist) en Leo De Bock (media relations specialist).

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



