Vier bekende namen in de marketing- en consultingwereld slaan de handen in elkaar en richten Callebaut Collective op. Callebaut Collective lanceert naar eigen zeggen een nieuw ecosysteem voor marketing in digitale tijden. Stategisch inzicht, creativiteit én de vaardigheden om zich permanent aan te passen aan de steeds wisselende markt- en technologische omstandigheden, dat is zowat de insteek van de initiatiefnemers. En die initiatiefnemers, dat zijn Karel Demeester, managing partner & omnichannel strategist, prof. dr. Sarah Steenhaut, managing partner & consumer-centric stragegist, Jan Callebaut, seasoned entrepreneur & thought leader in branding & communication en Bram Swaerts, communication advisor.
Het netwerk van freelancemedewerkers bestaat uit bijvoorbeeld Peter Decuypere (eventspecialist) en Leo De Bock (media relations specialist).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]