Digizik geeft Ultimate Frisbee een stevige boost

De Franstalige Belgische Federatie voor Frisbee (FBFDV), verantwoordelijk voor de coördinatie van Ultimate Frisbee in Franstalig België, heeft als missie om deze teamsport – gemengd, zonder scheidsrechter en helemaal zelfregulerend op basis van fair play – te laten groeien én bekend te maken.
Om haar imago te moderniseren, haar zichtbaarheid te vergroten en nieuwe leden aan te trekken, deed de FBFDV een beroep op Digizik. Het bureau ontwikkelde een eigentijdse en impactvolle identiteit, perfect afgestemd op de kernwaarden van de sport.
De nieuwe branding komt tot leven op het web, sociale media en via een campagne die bestaat uit verschillende video’s waarin leden hun passie voor de sport delen.
“We zijn erg blij om onze aanwezigheid in de sportwereld te versterken via deze originele samenwerking op basis van onze gedeelde en waardevolle universele waarden,” zegt Laura Baudouin, account manager Digizik België.
CREDITS
Klant: Benjamin Jonkers, Sibylle Menu
Account manager: Laura Baudouin
Account director: Samantha Lomonaco
Project manager: Hugo Orban
Creative director: Ferdinand Bouillard
Art director: Louis Thienpont
Motion designer: Louis Thienpont
Content creator: Emma Ladent
Photographer: Nicolas Coulon
Head of media: Valentin Mazzara
Campaign manager: Dohan Hautier
Web design & development: Juliette Delpech
Models: Fédération Belge Francophone de Disque Volant
COO: Pelle Craen
CEO: François Charles
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]