
Hello Agency management
Het management van Hello Agency versterkt zich met de komst van Dimitri Verboomen, die de digitale leiding neemt over het bureau gespecialiseerd in geprinte en digitale diensten. Met hem opent Hello Agency vernieuwende perspectieven voor zijn klanten op het vlak van communicatie op de nieuwe media. Hij voegt zich bij Laurence Binot, directrice van het bureau, Laurent Van Duyse, directeur clients, strategy & change en Dennis Peeters, directeur innovaties.
Dimitri Verboomen specialiseerde zich in digitale technologieën. Hij stond 12 jaar aan het hoofd van Wanabe, samen met Laurent Van Duyse, en ontwikkelde zo zijn kennis inzake marketing en technologie. Hij heeft laten zien dat hij die twee werelden perfect kan beheren. Bij Wanabe, een van de eerste communicatiebureaus die echt interactief waren en gericht op de consument in België, ontwikkelde hij het aanbod inzake CRM, CMS, e-business en social media dat klanten verleidde zoals Proximus, Peugeot, Brico, Cora, Danone,…
Dimitri Verboomen richtte ook Jo-a op, een merk van meubels en realisaties op maat dat de mens in de kern van de ontwerpen plaatst. “De evolutie van de media, van de digitale technologieën en van de gebruiksgewoontes bieden ons geweldige opportuniteiten om innoverende diensten te creëren met een enorme toegevoegde waarde voor onze klanten, waarbij de klant altijd een centrale plaats krijgt,” geeft Dimitri Verboomen aan.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]