In Direct, een elk jaar weer sterk evoluerende categorie waarin campagnes van heel verschillende aard het tegen elkaar opnemen, koos een jury onder het voorzitterschap van Judy John (Leo Burnett) ervoor om een Grand Prix toe te kennen aan de campagne « Interception » (Grey New York) voor Volvo. Een campagne van Marcel Paris voor Marc Dorcel bleef steken op Gold. Vooral het 'real time'-aspect van de spot voor Volvo maakte het verschil, de spot anticipeerde slim op de spotjes die te zien zouden zijn tijdens de Super Bowl. België stak vier Lions op zak: twee Silver Lions voor JC Decaux en BBDO Brussels, één Silver Lion voor Special Olympics en LDV United en één Bronze Lion voor SBS en BBDO Brussels. Oordeelt u zelf:
Grand-Prix : Volvo
1 SILVER LION voor Special Olympics en LDV United: Kevin De Bruyn
1 SILVER LION en 1 BRONZE LION voor JC Decaux en BBDO Brussels: Personal Billboard
1 BRONZE LION voor SBS « Stalker viewed your profile » en BBDO Brussels: Stalker viewed your profile
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]