In Direct, een elk jaar weer sterk evoluerende categorie waarin campagnes van heel verschillende aard het tegen elkaar opnemen, koos een jury onder het voorzitterschap van Judy John (Leo Burnett) ervoor om een Grand Prix toe te kennen aan de campagne « Interception » (Grey New York) voor Volvo. Een campagne van Marcel Paris voor Marc Dorcel bleef steken op Gold. Vooral het 'real time'-aspect van de spot voor Volvo maakte het verschil, de spot anticipeerde slim op de spotjes die te zien zouden zijn tijdens de Super Bowl. België stak vier Lions op zak: twee Silver Lions voor JC Decaux en BBDO Brussels, één Silver Lion voor Special Olympics en LDV United en één Bronze Lion voor SBS en BBDO Brussels. Oordeelt u zelf:
Grand-Prix : Volvo
1 SILVER LION voor Special Olympics en LDV United: Kevin De Bruyn
1 SILVER LION en 1 BRONZE LION voor JC Decaux en BBDO Brussels: Personal Billboard
1 BRONZE LION voor SBS « Stalker viewed your profile » en BBDO Brussels: Stalker viewed your profile
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]