Dirk Snauwaert wordt PR & communications director D’M&S

Communicatiegroep D’M&S heeft Dirk Snauwaert aangetrokken om als PR & communications director haar pers- en contentdivisie Pressworld verder uit te bouwen. Met de aanstelling onderstreept de groep, die in 2024 haar 40-jarig bestaan viert en ruim 90 directe medewerkers telt, haar ambities om nationaal en internationaal te blijven groeien als crossmediaal agency met een sterke focus op strategische communicatie.
Dirk Snauwaert brengt een schat aan ervaring mee naar D’M&S. Zo verzorgde hij mee de (interne) communicatie en/of public relations bij General Motors (Opel), General Electric, Tele Atlas, Bpost en recent nog Van Hool, waar hij de communicatie tijdens een complexe crisissituatie in goede banen leidde.
Bij D’M&S komt hij aan het hoofd te staan van Pressworld, de pers- en contentdivisie van de communicatiegroep. Vanuit Brussel zal hij klanten ondersteunen en adviseren bij het versterken van hun mediarelaties, het ontwikkelen van innovatieve PR & persstrategieën en het opzetten van protocollen voor crisiscommunicatie.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]