In het kader van de release van de film ‘Mary Poppins returns’ op 19 december hebben Havas Media en de RMB, samen met het creatieve team F.L.A.S.H. (RMB), voor Disney een creatie gemaakt waarbij de Belgische zanger Loïc Nottet ten tonele wordt gevoerd.
Deze laatste zette al de toon in de uitzending ‘Danse avec les stars’ in 2015, meer bepaald dankzij zijn prestatie op het bekende lied “supercalifragilisticexpialidocious” uit de film Mary Poppins van 1964. Nu The Walt Disney Company de film uitbrengt, wil het zijn mediacampagne te versterken met een kleurrijke content waarbij een beroep wordt gedaan op de artistieke kwaliteiten van de zanger via een heel nieuwe clip. De productie daarvoor geleid werd door Mais Gaté, in overleg met Loic Nottet, Vangarde Music en Disney België, in partnerschap met Edificio, een event- en culturele onderneming met vermogensrechtelijk karakter.
https://www.facebook.com/L0oiicNottet/videos/713413775709075/
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]