Disney, Havas Media en RMB dansen op Mary Poppins

In het kader van de release van de film ‘Mary Poppins returns’ op 19 december hebben Havas Media en de RMB, samen met het creatieve team F.L.A.S.H. (RMB), voor Disney een creatie gemaakt waarbij de Belgische zanger Loïc Nottet ten tonele wordt gevoerd.
Deze laatste zette al de toon in de uitzending ‘Danse avec les stars’ in 2015, meer bepaald dankzij zijn prestatie op het bekende lied “supercalifragilisticexpialidocious” uit de film Mary Poppins van 1964. Nu The Walt Disney Company de film uitbrengt, wil het zijn mediacampagne te versterken met een kleurrijke content waarbij een beroep wordt gedaan op de artistieke kwaliteiten van de zanger via een heel nieuwe clip. De productie daarvoor geleid werd door Mais Gaté, in overleg met Loic Nottet, Vangarde Music en Disney België, in partnerschap met Edificio, een event- en culturele onderneming met vermogensrechtelijk karakter.
https://www.facebook.com/L0oiicNottet/videos/713413775709075/
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]