DOD verandert van look

Nieuw logo, nieuwe huisstijl, nieuwe slogan, nieuwe website: kledingwinkelketen DOD verandert van kop tot teen. De komende dagen zullen de 6 DOD winkels (vijf in Brussel en één in Aalst) hun nieuwe outfit tonen. De grafische make-over is het werk van communicatiebureau Federate. De nieuwe slogan wordt Fashion Brands for Everyone.Voor de onthulling van de nieuwe look nodigt DOD alle klanten uit voor een afterwork drink op woensdagavond 7 juni in de drie DOD-winkels in de Baljuwstraat in Elsene. Er zal ook een korting van 20% worden aangeboden, die eveneens overdag geldig is in al haar winkels. Meer dan 350 merken worden in de DOD-winkels verkocht : kleding voor de hele familie (DOD Women, DOD Men en DOD Kids), maar ook schoenen (DOD Shoes) en lingerie (DOD Lingerie).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]