Done by Friday is buiten adem

In het kader van de internationale week van de mucoviscidose ontwikkelde Done by Friday voor de Mucovereniging (muco.be) een pakkende campagne. In de spot die online werd gelanceerd zien we Steven. Steven is straatartiest, maar ook mucopatiënt. Op pakkende wijze wordt meteen duidelijk wat het inhoudt om met deze verschrikkelijke ziekte te moeten leven. "Adem / A bout de souffle” is een awarenesscampagne die meteen raakt scoordet. Op de dag van de lancering werd al het grootste deel van de nationale pers gehaald. Zo werd er op Q Music en Joe Fm een topic aan gewijd, “De Madammen“ van Radio2 spraken gedurende een half uur live op radio met Ellen (ook een mucopatiënte), de campagne haalde het TV Journaal van RTL, Het Nieuwsblad, Het Laatste Nieuws, La Dernière Heure, L’Avenir, De Morgen, etc. En als klap op de vuurpijl kwam de campagne live op Van Gils & Gasten (één) en werd ze voor het jongere publiek ook nog opgepikt en verwerkt door Karrewiet.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


