Done by Friday zoekt speciale vrijwilligers

Het leven van mensen met een verstandelijke beperking verruimen dankzij sport, dat is de opdracht van Special Olympics. De Belgische afdeling samen met haar 12.500 bijhorende atleten kunnen jaarlijks rekenen op meer dan 6.000 vrijwilligers (op de foto: de G-sportdag in Berchem vorig jaar). De droom en doelstelling van Special Olympics Belgium is om tegen 2020 20.000 atleten te bereiken en aan het sporten te krijgen. En zeer ambitieus plan! Dit wil zeggen dat het aantal vrijwilligers natuurlijk ook omhoog moet. Maar hoe moedig je zoveel mensen aan om zich als vrijwilliger op te geven en belangeloos in te zetten?
Done by Friday zal in opdracht van Special Olympics Belgium en in de aanloop naar 2020 een serie rekruteringscampagnes uitrollen, waarvan de eerste grote campagne in het najaar van 2017 op de agenda staat. "Het is voor ons als jong bureau een grote eer om door Special Olympics Belgium gekozen te worden om deze campagnes te mogen uitwerken. Het sluit perfect aan bij onze visie om campagnes te maken die een rechtstreekse impact hebben op onze omgeving. Hier kan je als bureau alleen maar van dromen," zeggen Sven Boelpaep en Kenny Timmermans van Done by Friday.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]