Het leven van mensen met een verstandelijke beperking verruimen dankzij sport, dat is de opdracht van Special Olympics. De Belgische afdeling samen met haar 12.500 bijhorende atleten kunnen jaarlijks rekenen op meer dan 6.000 vrijwilligers (op de foto: de G-sportdag in Berchem vorig jaar). De droom en doelstelling van Special Olympics Belgium is om tegen 2020 20.000 atleten te bereiken en aan het sporten te krijgen. En zeer ambitieus plan! Dit wil zeggen dat het aantal vrijwilligers natuurlijk ook omhoog moet. Maar hoe moedig je zoveel mensen aan om zich als vrijwilliger op te geven en belangeloos in te zetten?
Done by Friday zal in opdracht van Special Olympics Belgium en in de aanloop naar 2020 een serie rekruteringscampagnes uitrollen, waarvan de eerste grote campagne in het najaar van 2017 op de agenda staat. "Het is voor ons als jong bureau een grote eer om door Special Olympics Belgium gekozen te worden om deze campagnes te mogen uitwerken. Het sluit perfect aan bij onze visie om campagnes te maken die een rechtstreekse impact hebben op onze omgeving. Hier kan je als bureau alleen maar van dromen," zeggen Sven Boelpaep en Kenny Timmermans van Done by Friday.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]