DoubleDouble heeft voor Euro Chlor een videoreeks gemaakt om de positieve impact van chloor in het alledaagse leven te illustreren. Hoe maak je zo’n onderwerp nu leuk en interessant? Door de grote verscheidenheid aan toepassingen van chloor op een onverwachte manier te combineren in speelse, poëtische en surrealistische raadsels. Beeld je maar even de combinatie in van een joggend toilet of een kat in een bubbelbad.
De campagne werd volledig in motion design gerealiseerd, met paper-cut beelden die tot leven worden gebracht door animatie en sound design. De twaalf episodes worden gedeeld via de sociale mediakanalen van Euro Chlor en worden in 2024 maandelijks uitgerold. DoubleDouble begeleidde de organisatie ook bij hun contentstrategie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]