DoubleDouble creëert surrealistische poëzie voor Euro Chlor

DoubleDouble heeft voor Euro Chlor een videoreeks gemaakt om de positieve impact van chloor in het alledaagse leven te illustreren. Hoe maak je zo’n onderwerp nu leuk en interessant? Door de grote verscheidenheid aan toepassingen van chloor op een onverwachte manier te combineren in speelse, poëtische en surrealistische raadsels. Beeld je maar even de combinatie in van een joggend toilet of een kat in een bubbelbad.
De campagne werd volledig in motion design gerealiseerd, met paper-cut beelden die tot leven worden gebracht door animatie en sound design. De twaalf episodes worden gedeeld via de sociale mediakanalen van Euro Chlor en worden in 2024 maandelijks uitgerold. DoubleDouble begeleidde de organisatie ook bij hun contentstrategie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]