De rangschikking van bureaus opgesteld door Advertising Age wordt bevolkt door de grote communicatiegroepen. Op creatief vlak is het David Droga en zijn bureau Droga5 die op de eerste plaats prijkt. Bij de mediabureaus triomfeert UM USA. Dat mediabureau koesterde in 2015 mooie budgetten: Coca-Cola, Johnson & Johnson, Lottery of the State of New York etc... Het verloor L'Oréal, maar mocht dan weer Heinz verwelkomen. Geen wonder dus dat de omzet met 15% steeg.
En de niet te missen campagne was er een van Martin Agency voor GEICO (zie hieronder). De hele rangschikking vindt u op AdAge.
https://www.youtube.com/watch?v=RSVlwqWrijo
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]