De rangschikking van bureaus opgesteld door Advertising Age wordt bevolkt door de grote communicatiegroepen. Op creatief vlak is het David Droga en zijn bureau Droga5 die op de eerste plaats prijkt. Bij de mediabureaus triomfeert UM USA. Dat mediabureau koesterde in 2015 mooie budgetten: Coca-Cola, Johnson & Johnson, Lottery of the State of New York etc... Het verloor L'Oréal, maar mocht dan weer Heinz verwelkomen. Geen wonder dus dat de omzet met 15% steeg.
En de niet te missen campagne was er een van Martin Agency voor GEICO (zie hieronder). De hele rangschikking vindt u op AdAge.
https://www.youtube.com/watch?v=RSVlwqWrijo
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]