Duik mee in het brein van de luxeconsument

Communication / Marketing / News / People

Altijd al in het hoofd van uw consumenten willen duiken? Tijdens hun presentatie op de allereerste  PUB Luxury Experience zullen Nathan Axford (Beyond Reason) en Wim De Schutter (Le Loft Epicurien & Puredeluxe TV) hun benadering van luxe marketing en merken toelichten. Want hoe kiest een consument zijn favoriete merken in de luxesector eigenlijk? En dan is er nog de lancering van Puredeluxe TV, het eerste native luxe televisieformat...

Wim De Schutter

Wim De Schutter heeft een stevig marketingparcours op zijn naam staan. Ervaring deed hij op bij AB InBev, Ferrero, Base, Nespresso en Red Bull, in de laatste drie rollen telkens als marketing director. In januari 2017 achtte hij de tijd rijp om een eigen zaak te starten, PureDeluxe. Dat omvat een digitaal platform rond gastronomie, design, reizen, lifestyle en technologie. Met PureDeluxe mikt hij op storytelling en premium crafted work voor luxemerken. Gesprekken met Christian Remon leidden begin 2018 tot de oprichting van een nieuw bureau, Le Loft Epicurien, doorgegroeid uit de kiem van Puredeluxe. Le Loft Epicurien profileert zich als een ‘strategic integrated communication agency’ voor luxemerken als Neuhaus, Toyota/Lexus, Recor Home (Belgisch furnituredesignmerk) en het luxueuze restaurant Sir Kwinten. In 2020 brengt hij een televisieformat van Puredeluxe op de markt, Puredeluxe TV, met de beste luxeverhalen uit België. 

Nathan Axford

Nathan Axford is founding en managing partner van Beyond Reason, een op wetenschap gebaseerd managementadviesbureau dat commerciële organisaties helpt bij de implementatie van wetenschappelijke innovaties in hun marketingprocessen.