Duik Stranger Things in met H&M en Urban Media

H&M nodigt uit voor een ontmoeting aan de rand van het openbare zwembad van Hawkins om de speciale collectie ‘Stranger Things’ te ontdekken. De capsulecollectie, het resultaat van een samenwerking met Netflix, werd onthuld in de flagship store van H&M in Antwerpen, in een setting afkomstig uit de Netflix-serie.
De actie werd gelanceerd op 23 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen H&M, Netflix, Space, Outsight en Urban Media.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


