Duik Stranger Things in met H&M en Urban Media

H&M nodigt uit voor een ontmoeting aan de rand van het openbare zwembad van Hawkins om de speciale collectie ‘Stranger Things’ te ontdekken. De capsulecollectie, het resultaat van een samenwerking met Netflix, werd onthuld in de flagship store van H&M in Antwerpen, in een setting afkomstig uit de Netflix-serie.
De actie werd gelanceerd op 23 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen H&M, Netflix, Space, Outsight en Urban Media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]