Duitse Nationale Dienst voor Toerisme en Urban Media duurzaam op vakantie

De Duitse Nationale Dienst voor Toerisme promoot duurzamer en milieuvriendelijker toerisme met zijn campagne " Stay just a little bit longer ... " in het hart van het station met Urban Media en plant samen met Belgische reizigers een bos van 5.000 bomen in Saksen.
Na het aankleden van de liften en het opzetten van een stand met hostessen en promoboys in het Centraal Station van Antwerpen, verplaatst de actie zich nu naar het station Luik-Guillemins. De campagne nodigt reizigers uit om de reisgids met 10 unieke en duurzame reisverhalen te downloaden om te leren hoe je klimaat- en milieuvriendelijker kunt reizen in Duitsland. Voor elke download van de reisgids plant de Duitse Nationale Toeristische Dienst bovendien een boom in samenwerking met Go Forest in Cunewalde, Saksen. Reizigers kunnen op die manier bijdragen aan een directe positieve impact op het milieu terwijl ze de wonderen van Duitsland ontdekken.
De campagne is zichtbaar tot 26 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen de Duitse Nationale Toeristische Dienst, Urban Media en Clear Channel.
U kunt ook de reisgids downloaden en een boom planten op germany.travel/reisgids
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]