Eerder dit jaar nam Dyson de inkomhallen van drie Ierse cinema’s over om hun Cleaners en Air Coolers aan de bezoekers te tonen, zo meldt Brightfish, dat wel iets in het idee ziet. Een bioscoophal, waar menig doosje popcorn op de grond belandt, bleek de ideale uitvalsbasis om de stofzuigers te demonstreren. Zoiets moet hier toch ook kunnen?
Tussen het aankomen in de bioscoop en de start van de film hadden de bezoekers rustig de tijd om de producten te bekijken en met de verkopers te praten. Bioscoopbezoekers die ter plaatse een Dyson aankochten kregen er zelfs een gratis cinemapas bovenop. De activatie liep gedurende drie weken en werd gecombineerd met een bioscoopspot.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]