Eerder dit jaar nam Dyson de inkomhallen van drie Ierse cinema’s over om hun Cleaners en Air Coolers aan de bezoekers te tonen, zo meldt Brightfish, dat wel iets in het idee ziet. Een bioscoophal, waar menig doosje popcorn op de grond belandt, bleek de ideale uitvalsbasis om de stofzuigers te demonstreren. Zoiets moet hier toch ook kunnen?
Tussen het aankomen in de bioscoop en de start van de film hadden de bezoekers rustig de tijd om de producten te bekijken en met de verkopers te praten. Bioscoopbezoekers die ter plaatse een Dyson aankochten kregen er zelfs een gratis cinemapas bovenop. De activatie liep gedurende drie weken en werd gecombineerd met een bioscoopspot.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]