Op 25 oktober 2018 organiseert PUB een interactief evenement rond duurzame ontwikkeling op basis van e-influence. Tijdens deze namiddag staan internationale en nationale specialisten om beurten op het podium om deze vraag te beantwoorden: Hoe kunnen we, op basis van de Sustainable Development Goals geformuleerd door de Verenigde Naties, een winnende digitale reputatiestrategie uitbouwen? Deze interventies worden gevolgd door een netwerksessie in speedcoaching modus die de deelnemers de mogelijkheid zal bieden om de experts face to face te ontmoeten.
Bemachtig voor 31 augustus een van de beschikbare early bird-tickets!
En met plezier maken we de eerste namen bekend...
Michael Adler is hoofdredacteur van Fairkehr Magazine (tevens directeur van de gelijknamige uitgeverij) en directeur van bureau Tippingpoints, gevestigd in Boon en Berlijn. Voordat hij de leiding nam bij Fairkehr, gewijd aan duurzame mobiliteit, werkte hij voor verschillende titels in duurzame ontwikkeling en lokale politiek. Het communicatiebureau Tippingpoints, dat hij in 2012 oprichtte, ontwikkelt campagnes die vooral gericht zijn op het bevorderen van duurzame mobiliteit en het sensibiliseren voor milieubescherming. Michael Adler is lid van verschillende expertcomités, event moderator en spreker. Als auteur schreef hij verschillende boeken en artikels over mobiliteit en het milieu.

Michael Adler
Erik Eklund is de oprichter van Connecting Humans en medeoprichter van LinkedIn Local. Na 12 jaar reizen in 9 landen, waar hij bedrijven als Louis Vuitton en Shangri-La Hotels adviseerde, startte Erik Eklund zijn eigen bedrijf. Internationaal erkend voor zijn #nobullshit aanpak en positivisme is hij nu spreker en coach van managementteams voor bedrijven als Johnson & Johnson en Deloitte. In 2017 werd hij erkend als een van de belangrijkste Europese beïnvloeders van LinkedIn.

Erik Eklund
Vincent Pittard is de grondlegger van bureau Reputation 365. De advocaat van opleiding koos al snel voor het ondernemerschap, webprojectmanagement en digitale communicatie. Sinds 2014 draagt hij via zijn bureau bij tot de promotie en verdediging van de e-reputatie van leidinggevenden en hun organisaties. Hij zweert bij de premisse dat e-reputatie niet wordt schoongemaakt, maar wordt opgebouwd. Hij is ook docent in Brussel en Genève rond digitale identiteit en sociale netwerken.

Vincent Pittard.
Stefaan Vandist begon zijn carrière als merkstrateeg bij reclamebureau Duval Guillaume in België. Vandaag werkt hij voor grote en kleine organisaties als onafhankelijke trend- en innovatieconsultant. Hij voert trendanalyses om innovatieprocessen op een resultaatgerichte manier en met een breed creatief bereik te versterken. In zijn eerste boek We, Myself and A.I. (Lannoo Publishing) reisde hij de wereld rond met zijn collega trendwatcher Herman Konings om verstorende innovaties in verschillende industrieën te onderzoeken. Zijn conclusie is De conclusie is dat de nieuwe harmonie van sociale, emotionele en kunstmatige intelligentie het potentieel biedt voor een positieve toekomst met heldere perspectieven voor ons allemaal.

Stefaan Vandist
Orbit by PUB is een evenement van de nieuwe generatie dat u toelaat om exclusieve momenten te beleven met een hoge toegevoegde waarde. Blijf alvast in de Orbit, u weet nog niet alles! Meer namen volgen... Wacht niet te lang om nu al een early bird-ticket aan te schaffen, die zijn beschikbaar tot en met 31 augustus 2018.
Sustainability is not a fact, it is a process
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]