Eddy Merckx rijdt HarderBetterFasterStronger

Na een pitch die in oktober door Eddy Merckx Cycles werd uitgeschreven en waaraan Linkman, Shortcut, Serviceplan-Gonzales en HarderBetterFasterStronger hebben deelgenomen, heeft Eddy Merckx Cycles beslist om verder te blijven samenwerken met HarderBetterFasterStronger, net als de voorbije zes jaar. Uit de competitie bleek dat de know-how, de bewezen resultaten en het creatief werk van HBFS tijdens de afgelopen jaren de doorslag hebben gegeven. Een mooi voorbeeld is de campagne voor de Strasbourg71 winter-racefiets. Deze stoere gravelbike die de ‘Taipei Design Award’ in de wacht heeft gesleept, dankt zijn naam aan een sprintoverwinning van Merckx tegen Roger De Vlaeminck op een gravelpiste in Strasbourg tijdens de Tour in 1971. De Strasbourg71 we clip wil het gevoel van deze overwinning opnieuw oproepen door het 'live' projecteren van unieke wedstrijdbeelden in de straten van Brussel. Het Strasbourg71 Effect dat hiermee bereikt werd, kan je - in navolging van de 200.000 viewers vóór jou - ontdekken op YouTube. Deze online campagne werd ondersteund door een printadvertentie-luik in internationale fietsmagazines in Europa, Azië en de US.
Credits
KLANT
Eddy Merckx Cycles: Kurt Quinot
BUREAU
HarderBetterFasterStronger: Peter Speltens, Fabrice Van Hellemont, Karel Dejonghe
PRODUCTIE:
HarderBetterFasterStronger
Fotografie - Jelle Vermeersch
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]