Eén en De Vloer hebben Tinder uitgespeeld

De populaire Eén-reeks ‘Dertigers’ mag dan wel druk bekeken worden door alle leeftijden, het is enkel de groep geboren tussen 1980 en 1990 die recht heeft op de ludieke medailles van De Vloer.

“WTF?! Gisteren was ik nog 20”,“Al blij als ik 22u haal op een vrijdagavond” en “Mijn thuis is waar mijn rosé staat” zijn alvast een paar van de herkenbaarheden die de leeftijdsgroep nu met trots kan opspelden. De pins worden gelanceerd door de acteurs uit de serie, schermgezichten van Eén en andere BV’s. Wie er gratis eentje wil, kan best één.be of de sociale media van de zender in de gaten houden.
Credits
Client: één
Creative Director: Johan Roelandt & Geert Verdonck
Creative Team: Liesbeth Vandenbergh & Kirsten Ryvers
Design: Tom De Vriendt & Jane Stylemans
Account Manager: Laurien Lelievre-Damit

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





