Een Lotto-winnaar zien ze overal graag komen

Crea / News

Mortierbrigade LottoMortierbrigade brengt een nieuwe campagne uit voor Lotto Surprise van de Nationale Loterij. In maart maken spelers naast de Lotto-Jackpot ook kans op reischeques van €5.000. Een buitenkans voor opportunistische bewoners van populaire reisbestemmingen, die de winnaars naar hun land willen lokken. De campagne bestaat uit twee televisiespots, die on air zijn op de nationale zenders, radiospots en een social luik.


Spelers kunnen de hele maand reischeques winnen bovenop de Lotto-Jackpot, en dus doen de vakantiebestemmingen er alles aan zodat de winnaars hun land uitkiezen. De twee films zijn gebaseerd op het concept “Een Lotto-winnaar zien ze overal graag komen.” In de ene stelen Jamaicanen de show, in de andere Spanjaarden. In allebei nodigen ze Lotto-winnaars uit om een stukje paradijs in hun land te kopen, of er op z’n minst hun vakantie door te brengen met de reischeques van Lotto Surprise.https://www.youtube.com/watch?v=-3u4RqSzNpkCredits
Client: Nationale Loterij - LottoClient contacts: Joke Vermoere, Michaël Segers, Kim HaenenAgency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Jesse Van Gysel, Tom Meijer
Head of production: Charlotte Coddens
Strategy: Vincent d’Halluin
PR Manager: Anne-Cecile Collignon
Producer : Olivia Naudts
Production company: Ristretto
Director: Ralf Demesmaeker
Executive Producer: Lies Bronselaer
DOP: David Doom
Post-production: The fridge
Soundstudio: Sonicville