Mortierbrigade brengt een nieuwe campagne uit voor Lotto Surprise van de Nationale Loterij. In maart maken spelers naast de Lotto-Jackpot ook kans op reischeques van €5.000. Een buitenkans voor opportunistische bewoners van populaire reisbestemmingen, die de winnaars naar hun land willen lokken. De campagne bestaat uit twee televisiespots, die on air zijn op de nationale zenders, radiospots en een social luik.
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Jesse Van Gysel, Tom Meijer
Head of production: Charlotte Coddens
Strategy: Vincent d’Halluin
PR Manager: Anne-Cecile Collignon
Producer : Olivia Naudts
Production company: Ristretto
Director: Ralf Demesmaeker
Executive Producer: Lies Bronselaer
DOP: David Doom
Post-production: The fridge
Soundstudio: Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]