Mortierbrigade brengt een nieuwe campagne uit voor Lotto Surprise van de Nationale Loterij. In maart maken spelers naast de Lotto-Jackpot ook kans op reischeques van €5.000. Een buitenkans voor opportunistische bewoners van populaire reisbestemmingen, die de winnaars naar hun land willen lokken. De campagne bestaat uit twee televisiespots, die on air zijn op de nationale zenders, radiospots en een social luik.
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Jesse Van Gysel, Tom Meijer
Head of production: Charlotte Coddens
Strategy: Vincent d’Halluin
PR Manager: Anne-Cecile Collignon
Producer : Olivia Naudts
Production company: Ristretto
Director: Ralf Demesmaeker
Executive Producer: Lies Bronselaer
DOP: David Doom
Post-production: The fridge
Soundstudio: Sonicville
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]