Eentje met stoofvleessaus en een Van Eyck alsjeblieft!

Als je deze zomer in Brugge een frietje gaat stekken, is de kans groot dat het is ingepakt in een Van Eyck-kunstwerk. Voor de nieuwe zomercampagne ‘Classics for classics’ van Musea Brugge verbindt Mutant de Brugse museumklassiekers met de klassieker waar iedere Belg trots op is: frieten. Want geef toe, de Madonna van Van Eyck en je favoriete stoofvleessaus, het zijn allebei kunstwerken. Ook nodigde Musea Brugge bekende Bruggelingen uit, zoals Sali Haidara (#LikeMe-actrice) en Wannes Loosveldt (festivalorganisator), om hun favoriete kunstwerk uit de collectie en hun favoriete frituursnack te delen. Met deze campagne wil Musea Brugge hun vaste collectie opnieuw spannend maken voor een (inter)nationaal publiek.
Naast het inpakpapier en de puntzakken zal je de kunstwerken ook letterlijk kunnen proeven. In samenwerking met foodarcheoloog Jeroen Van Vaerenbergh en chef Pieter Lonneville creëerde Musea Brugge een nieuwe frietsaus genaamd ‘Sause’ geïnspireerd op de smaken van de 15e eeuw. Verwacht je aan een frietje met toetsen van paradijskorrel, mosterdzaad en gemberwortel. Smakelijk.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]