Eerste blogger in Efteling Blog House

Met Pasen verbleef de Nederlandse mama- en lifestyleblogger Suzanne Mensen van ‘Baby is the new Black’ als eerste influencer in het Efteling International Blog House. Suzanne verruilde met dochtertje en vriendinnen het bruisende Amsterdam voor de Wereld vol Wonderen om de magie en het familiaire gevoel te ontdekken.
Gedurende april en mei wisselen 28 internationale influencers elkaar af in een Dorpshuys in Vakantiepark Efteling Bosrijk als in een blog-estafette. Het speciaal ingerichte Huys wordt gedurende deze maanden exclusief bewoond door Duitse, Franse, Engelse, Belgische en Nederlandse influencers. De eerste Belgische influencer wordt maandag 9 april in het International Blog House verwacht. De Efteling stelt als eerste attractiepark in Nederland negen weken achtereen een vakantiehuis ter beschikking aan influencers om verslag te doen over hun belevenissen in het attractie en vakantiepark. Met dit initiatief wil de Efteling meer internationale aandacht vragen voor verblijfsmogelijkheden en divers aanbod in het park. De blogs/vlogs van de influencers in het International Blog House zijn onder andere terug te vinden op https://www.efteling.com/nl/social-wall.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]