Met Pasen verbleef de Nederlandse mama- en lifestyleblogger Suzanne Mensen van ‘Baby is the new Black’ als eerste influencer in het Efteling International Blog House. Suzanne verruilde met dochtertje en vriendinnen het bruisende Amsterdam voor de Wereld vol Wonderen om de magie en het familiaire gevoel te ontdekken.
Gedurende april en mei wisselen 28 internationale influencers elkaar af in een Dorpshuys in Vakantiepark Efteling Bosrijk als in een blog-estafette. Het speciaal ingerichte Huys wordt gedurende deze maanden exclusief bewoond door Duitse, Franse, Engelse, Belgische en Nederlandse influencers. De eerste Belgische influencer wordt maandag 9 april in het International Blog House verwacht. De Efteling stelt als eerste attractiepark in Nederland negen weken achtereen een vakantiehuis ter beschikking aan influencers om verslag te doen over hun belevenissen in het attractie en vakantiepark. Met dit initiatief wil de Efteling meer internationale aandacht vragen voor verblijfsmogelijkheden en divers aanbod in het park. De blogs/vlogs van de influencers in het International Blog House zijn onder andere terug te vinden op https://www.efteling.com/nl/social-wall.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]