Vorig maand behaalde Antoine Stuelens, social meda expert bij blue2purple, zijn Facebook Blueprint-certificaat met glans. Hij behaalde het certificaat na twee examens onder hoog toezicht (met extern toezicht op de computer om valsspelen te voorkomen).
Via een Facebookpost van Ann Hoéree, head of agencies bij Facebook Brussels, vernam blue2purple dat ze het eerste bureau zijn met een werknemer gecertificeerd in Facebook blueprint.
« Blue2purple kan klanten gemakkelijk helpen om hun doel te bereiken met Facebook, door het juiste publiek te bereiken met de juiste boodschap. Dankzij on strategie op Facebook wonnen we een DMA in 2016 met de Europ Assistance case, met als doel jonge klanten aan te trekken. En recent vertrouwde ook Delhaize ons hun Facebookcampagnes toe. » klinkt het bij het bureau.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]