
Vorig maand behaalde Antoine Stuelens, social meda expert bij blue2purple, zijn Facebook Blueprint-certificaat met glans. Hij behaalde het certificaat na twee examens onder hoog toezicht (met extern toezicht op de computer om valsspelen te voorkomen).
Via een Facebookpost van Ann Hoéree, head of agencies bij Facebook Brussels, vernam blue2purple dat ze het eerste bureau zijn met een werknemer gecertificeerd in Facebook blueprint.
« Blue2purple kan klanten gemakkelijk helpen om hun doel te bereiken met Facebook, door het juiste publiek te bereiken met de juiste boodschap. Dankzij on strategie op Facebook wonnen we een DMA in 2016 met de Europ Assistance case, met als doel jonge klanten aan te trekken. En recent vertrouwde ook Delhaize ons hun Facebookcampagnes toe. » klinkt het bij het bureau.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




