Efluenz, Cible en Coyote bundelen krachten voor meer veiligheid op de weg

Efluenz en het bureau Cible werken samen met Coyote, specialist op het gebied van rijhulpsystemen. De gezamenlijke campagne, getimed voor het herfst-winterseizoen, had tot doel het belang van veiligheid op de weg te benadrukken.
Coyote, gespecialiseerd in rijhulpsystemen, speelde een essentiële rol door de nadruk te leggen op verkeersveiligheid op het perfecte moment, namelijk in aanloop naar het herfst-winterseizoen, met zijn onvoorspelbare weersomstandigheden en unieke uitdagingen voor automobilisten. Een wedstrijd, een centraal onderdeel van de campagne, bood de volgers van Coyote de kans om een volledige cursus defensief rijden te winnen, met essentiële vaardigheden om in elke situatie te reageren. Influencers speelden een belangrijke rol in deze campagne door de boodschap van verkeersveiligheid van Coyote aan een breder publiek over te brengen en de gemeenschap van automobilisten bewust te maken van veiligere praktijken.
“De campagne heeft haar ambitieuze doelen bereikt door de bekendheid van Coyote te vergroten, het aantal downloads van de app aanzienlijk te verhogen en een grote interesse voor de wedstrijd te genereren,” klinkt het bij Efluenz.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]