Efluenz versterkt zijn positie en lanceert eerste certificering voor influencers

Efluenz, een bureau gespecialiseerd in influencer marketing, lanceert zijn allereerste certificeringsprogramma voor content creators. Dat initiatief vormt een nieuwe mijlpaal in de begeleiding die het bureau aanbiedt: influencers professionaliseren terwijl hun creativiteit wordt gestimuleerd, zodat ze zich kunnen onderscheiden en beter kunnen inspelen op de steeds specifiekere verwachtingen van merken.
De certificering is opgezet als springplank en biedt talenten de nodige handvatten om hun activiteit te structureren, hun geloofwaardigheid te versterken en hun samenwerkingen met adverteerders te optimaliseren. Tegelijk beantwoordt het aan de toenemende vraag van merken naar betrouwbare, goed voorbereide en goed afgestemde profielen voor meer kwalitatieve samenwerkingen.
"De eerste sessie, die op maandag 28 april plaatsvond, was een groot succes en bevestigt de behoefte aan duidelijke en toegankelijke begeleiding om de sector in de juiste richting te ontwikkelen," klinkt het bij Efluenz. Nieuwe sessies staan al gepland, zodat meer content creators kunnen profiteren van deze ondersteuning en hun positie kunnen versterken.
Met dit initiatief wil Efluenz zijn sleutelrol bevestigen in de transformatie van de influencermarkt, door concrete en duurzame oplossingen te bieden voor zowel talenten als adverteerders.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]