Dagelijks duurzaam, met dat idee in het achterhoofd wil Ikea al jaren oplossingen en producten bedenken die ons het leven thuis gemakkelijker maken. En dat hoeft niet moeilijk te zijn, want een kleine aanpassing is vaak al een stap in de goede richting. Op haar website pakt de meubelketen graag uit met tips over hoe we samen dat tikkeltje beter voor onze wereld kunnen zorgen.
Voor Anne-Clotilde Picot, business development & transformation manager bij Ikea, gaat duurzaamheid over kijken naar de realiteit zoals ze is, “met al haar schoonheid, maar ook met al haar imperfecties. Om transparant te zijn moeten we het idee dat we de beste moeten zijn in ons vak laten varen. Die kwetsbaarheid moeten we durven omarmen.” Meer daarover hoort u ongetwijfeld op Orbit by PUB, onze conferentie rond duurzame communicatie. Hier alvast een voorsmaakje...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]