Dagelijks duurzaam, met dat idee in het achterhoofd wil Ikea al jaren oplossingen en producten bedenken die ons het leven thuis gemakkelijker maken. En dat hoeft niet moeilijk te zijn, want een kleine aanpassing is vaak al een stap in de goede richting. Op haar website pakt de meubelketen graag uit met tips over hoe we samen dat tikkeltje beter voor onze wereld kunnen zorgen.
Voor Anne-Clotilde Picot, business development & transformation manager bij Ikea, gaat duurzaamheid over kijken naar de realiteit zoals ze is, “met al haar schoonheid, maar ook met al haar imperfecties. Om transparant te zijn moeten we het idee dat we de beste moeten zijn in ons vak laten varen. Die kwetsbaarheid moeten we durven omarmen.” Meer daarover hoort u ongetwijfeld op Orbit by PUB, onze conferentie rond duurzame communicatie. Hier alvast een voorsmaakje...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]