En u, hebt u al eens een shelfie genomen?

- PARTNER CONTENT -
De nieuwsgierige aagjes van de Flair-redactie willen graag weten wat er op de beautyshelf staat van bekende influencers. Et voila, de shelfie is geboren! Ontdek nu meer over dit nieuw en fijn concept. Flair dook voor een shelfie in de badkamers van Gaëlle Van Rosen en Paulien Riemis (beter bekend van haar blog Polienne) en filmde hun dagelijkse beautyrituelen met hun favoriete Clinique-producten.
In stijlvolle video’s geven ze per product hun mening en vooral een heleboel geheimen en tips voor een verbluffend beauty effect, die bovendien ook nog heel makkelijk toe te passen zijn. Spek naar de bek van de Flair-community dus.
Printpagina’s en online content pages maken deze actie helemaal compleet.
Voor meer details over deze en andere content cases is er maar één adres: www.get-inspired.be.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]