En u, hebt u al eens een shelfie genomen?

- PARTNER CONTENT -
De nieuwsgierige aagjes van de Flair-redactie willen graag weten wat er op de beautyshelf staat van bekende influencers. Et voila, de shelfie is geboren! Ontdek nu meer over dit nieuw en fijn concept. Flair dook voor een shelfie in de badkamers van Gaëlle Van Rosen en Paulien Riemis (beter bekend van haar blog Polienne) en filmde hun dagelijkse beautyrituelen met hun favoriete Clinique-producten.
In stijlvolle video’s geven ze per product hun mening en vooral een heleboel geheimen en tips voor een verbluffend beauty effect, die bovendien ook nog heel makkelijk toe te passen zijn. Spek naar de bek van de Flair-community dus.
Printpagina’s en online content pages maken deze actie helemaal compleet.
Voor meer details over deze en andere content cases is er maar één adres: www.get-inspired.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]