En wat is uw vraag?

KBC stelt vragen van het publiek op bushokjes in Vlaanderen die beantwoord worden via de KBC Live-service. De nieuwe service levert aan klanten dezelfde expertise als in een KBC-kantoor. Dit gebeurt op een moment naar keuze van de klant en zonder dat deze zich daarvoor hoeft te verplaatsen. De vragen, die variëren van kredietkaart tot pensioensparen, zijn weergegeven op 1.400 Adshel 2m² reclameborden. Hiervan zijn er 28 borden geselecteerd op basis van strategische locaties die nog meer de aandacht trekken. Ze werden uitgebouwd met een gigantisch 2D vraagteken dat hoog boven de borden uittorent om extra campagne impact te genereren.
De campagne vond plaats van 8 tot 14 augustus op het Adshel Noord netwerk en is het resultaat van een samenwerking tussen de KBC Groep, Kinetic, Mindshare, TBWA en Clear Channel. Create, het creatieve luik van de campagne, wordt verlengd tot 21 augustus.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]