KBC stelt vragen van het publiek op bushokjes in Vlaanderen die beantwoord worden via de KBC Live-service. De nieuwe service levert aan klanten dezelfde expertise als in een KBC-kantoor. Dit gebeurt op een moment naar keuze van de klant en zonder dat deze zich daarvoor hoeft te verplaatsen. De vragen, die variëren van kredietkaart tot pensioensparen, zijn weergegeven op 1.400 Adshel 2m² reclameborden. Hiervan zijn er 28 borden geselecteerd op basis van strategische locaties die nog meer de aandacht trekken. Ze werden uitgebouwd met een gigantisch 2D vraagteken dat hoog boven de borden uittorent om extra campagne impact te genereren.
De campagne vond plaats van 8 tot 14 augustus op het Adshel Noord netwerk en is het resultaat van een samenwerking tussen de KBC Groep, Kinetic, Mindshare, TBWA en Clear Channel. Create, het creatieve luik van de campagne, wordt verlengd tot 21 augustus.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]